Post by fracortulbuso on Mar 8, 2022 3:32:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ball Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ball Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer allt ▞▞▞
▞▞▞ Ball Blast 2022 version ▞▞▞
Spelet var okej men herregud om du hade fler annonser i spelet skulle det avbryta nivån. För att vara ärlig skulle det inte förvåna om det var fallet längre fram i spelet eftersom annonserna bara blev längre och oftare. Jag brukar inte skriva recensioner men det här spelet var så otroligt irriterande med de ständiga annonserna att det verkade nödvändigt. Avinstallerades inom 15 minuter, varav 8 återigen gick åt till att titta på annonser.
det bästa spelet någonsin
För många annonser. Mina barn tycker om det. Men de tog bort spelet på grund av annonser. För att inte tala om att jag har gjort en recension för ett tag sedan och den dyker fortfarande upp.
Inte för många annonser, spelet är för enkelt och det finns inget att göra, jag önskar att det fanns mer
Det finns för många annonser. Nästan vartannat spel i de flesta fall. När det gäller mysteriebollens så tycker jag att de inte ska skada dig om de kolliderar med dig utan studsar från skärmen efter en tid så att det inte är till besvär att undvika eller skjuta en hög hälsoeffekt som du inte ens bryr dig om.
Först till kvarn så alla ser det. TILL MÅNGA ANNONSER. Det är ett fantastiskt spel men oavsett om din runda är 5 sekunder eller 3 minuter. Det finns en annons. Se bonusannonsen så kommer en annons efter annonsen. Jag har inget emot att titta för att spela alls, men jäkla killar. Jag kan inte njuta av det här fantastiska spelet ni alla har gjort eftersom jag blir så frustrerad över en annons i ansiktet hela tiden. Annonserna är den enda anledningen till att du tappar dessa 2 stjärnor. Gör annonserna rimliga så drar jag tillbaka det uttalandet.
Spelet är inte bra nu på grund av för många annonser
Jag spelar det här spelet så mycket... just nu är jag i 245-nivån...men det äckligaste är för mycket annonser och nyligen har de börjat visa lägg mitt på skärmen när vi spelar spel... nu hur ska vi spela spelet...jag vet inte varför denna lilla app-utvecklare inte använder ens grundläggande sunt förnuft...
Ball Blast Аркадни bicj
Jag älskar spelet, det enda problemet är det faktum att det finns många tillägg Plus att det är coolt att lägga till ett uppdrag för att tjäna ädelstenar istället för att vänta
spelet är roligt att fördriva tiden. mitt enda klagomål är det faktum att efter varje steg får du en annons som laddas och den släpar mycket. enda sättet att komma förbi dessa problem är att gå in i flygplansläge, men du får ingen av bonusarna.skulle betygsätta högre om det inte var för den ständiga störtfloden av annonser och den hemska eftersläpningen.
Mycket roligt enkelt spel. Lätt att få kläm på det, svårt att hålla igång streaken. Skulle ha gett 5 stjärnor, men det finns en annons som kraschar spelet varje gång utan misslyckande som också stoppar din poäng. Hemförsvars zombiebelägring. Ingen väg runt det, jag måste döda appen varje gång och annonsen spelas oftare än någon annan. Vet inte vems slut det här är (annonsör eller app) men det här gör att jag nästan är redo att ge upp det
Det här är en fantastisk förfriskning för mig. En stor tidsdödare och utmanar oss på ett väldigt roligt sätt. Jag har nått över 60level och fortfarande inte uttråkad! Till vem jag än ger det här spelet att spela, de blir beroende lol .. mycket beroendeframkallande. Bara en begäran, det är så svårt att uppgradera kanonen (vi får missiler när vi vinner), snälla försvinn inte alla missiler när vi gör fel. Försvinn det en efter en utan att vi förlorar spelet på en gång. Tack..
Spelet är bra att utmana din egen och att slå dina egna rekord. Men tillägg är irriterande.
TILL MÅNGA ANNONSER! först var det jättebra. Nu måste jag se en 30 sekunder lång annons när jag dör. För att spela igen är det en annan annons. Du dör mycket eftersom det är ett utmanande spel som är bra. Men jag kommer att ta bort detta och du får en annonsvisning mindre eftersom du knuffade bort mig. Jag vet att jag inte är den enda. GFY thx
Väldigt roligt spel, även om det är många annonser. Det är dock inte anledningen till det låga antalet stjärnor, eftersom du bara kan stänga av wifi och data för att blockera annonserna. Anledningen till en 3-stjärnig recension är på grund av ett konstant fel som gör att alla mina kulor går in i en enorm horisontell linje och fördröjer mitt spel till den punkt där jag måste stänga och öppna det igen, och därmed förlora alla mina framsteg för den nivån. Det har blivit extremt irriterande. Sammantaget är det dock ett ganska roligt spel.
Det är en trevlig app där du kan SE massor av ADS och även kan spela spel en liten stund. (Jag hade betygsatt det här spelet - nu app - 5 stjärnor 2018) Ett litet förslag på spelet som vi får spela för *en liten tid* : du kan lägga till en funktion för att uppgradera specialkrafterna med mynt.
Ball Blast Arkādes spēles vjwp
Det här spelet är väldigt beroendeframkallande och positivt tillfredsställande. Det här spelet förvandlar din tråkiga tid i tåget eller väntan vid ett stopp till något lite tillfredsställande. Det finns många tillägg initialt, eftersom varannan gång du dör eller går upp en nivå måste du titta på ett tillägg, men jag antar att det inte är så illa, eftersom nivåerna blir längre och tuffare. Sammantaget ett bra spel!!
Jag älskar det här spelet, det är bara lugnande, men det finns många annonser i det här spelet, jag har spelat det känns som att det kom ut så om annonserna slutar blir jag gladare
Jag spelade det här spelet 2 år tidigare och på den tiden var spelet bra, jag menar att det brukade visa tillägg men inte lika illa som nu, nu är det som att uppmana till att visa tillägg och det är väldigt irriterande
Dig This! Başsındırma wwer
Jag älskar det här spelet!!!! Jag spelar det så mycket jag kan för att klara alla nivåer. Varje gång jag stökar till och blir träffad av en bollder blir jag motiverad att försöka igen. Jag har märkt att det också har förbättrat mina multitasking-färdigheter (som inte är särskilt bra). Det enda jag skulle ändra är förmodligen hur det tar betalt varje vecka för ett medlemskap, annars skulle jag ha ett. Hur som helst ÄLSKAR jag DETTA SPEL.
Bästa arkadspelet med instinkter som stärker spelet..men jag är på nivå 253 och spelet tar så mycket belastning och ger fel när du spelar spel. Spelet i sig är inte särskilt mycket gpu-konsumerande, men när jag spelar ibland känner jag att ett större antal bollar kommer med fel i spelet, vilket fördröjer spelets vurm och nöje på den här nivån.
Det gör roligt och dödar tid, men riktigt dålig service. De vill samla in data, tvingar fram annonser och det är fortfarande okej... Men medlemskapet är bara otroligt dyrt för ett vardagsspel. Du måste betala cirka 10 $ per vecka, bara för att ta bort annonser och 100 diamanter per dag. Vem skulle betala så mycket för ett litet vardagsspel utan något speciellt utom att skjuta bollar?
Rörelsen är buggig men överlag är det ett trevligt spel.
Super trash spel. Dåliga rörelser, dålig mekanik och mycket annonser.
Det här spelet skulle vara ett fantastiskt 5-stjärnigt spel om jag inte behövde se/hoppa över en annons efter varje försök. Och varför måste jag trycka på knappen Hoppa över annons tre olika gånger i en annons. Slösa inte din tid med det här spelet.
Tack utvecklare för att du förstörde det här spelet nu, jag kan inte spela utan annonser
Det är "annonser spelet" Tappa en nivå? Låt oss titta på en annons! Vill du försöka igen? Se en annons! Du sveper längs skärmen för att styra skjutaren, så logiskt nog skulle du vilja scrolla under. Men gissa vad? Det finns en annons under skjutaren som om du råkar gnugga in i den, öppnar den annonsen! Du spenderar mer tid på att cykla igenom annonser än på att spela en nivå.
Jag ger det här spelet 2 stjärnor eftersom det finns (jag säger sällan det här) WAAAAY för många annonser, och det finns en bugg där jag tvingas titta på 2 annonser för att få bonusmynten och när jag är klar med att titta på annonserna gör den det inte ge mig det. Det här är ett mycket bra spel, fantastisk grafik och på det hela taget ett mycket bra spel, men det jag sa i början är bara löjligt. snälla fixa detta.🙁
Riktigt roligt spel, inte för många annonser, enkla och svåra nivåer, behöver inte köpa något för att lyckas i det här spelet. Alla nivåer är olika.
Roligt. Lätt. Mind bedövande kul.
Varför kräver ett offlinespel internetanslutning för att spela? Detta företag kommer aldrig att ge upp med tiggeri om pengar och förstöra spelarens erfarenhet.För många långa annonser 👎
Ball Blast Arcade pho
Omöjligt att njuta av med mängden annonser de visar.
Jag spelade det här spelet för flera år sedan men de förstörde det, en 15 sekunders annons med 3 x knappar med en 5 sekunders fördröjning vilket gör det till en 30 sekunders annons mellan varje nivå/liv som förstör det. Voodoo har blivit ett pengarhungrigt företag som pumpar ut över förenklade kopior av spel.
Det är för svårt. Det var kul i början, men de ger dig för många bollar på en gång, inte tillräckligt med kraft och du får inte den mängd mynt du behöver för att uppgradera därefter. Dessutom, när du uppgraderar för att överleva nästa omgång eftersom värdena har blivit för höga, uppgraderas de också, vilket gör att du måste uppgradera igen, och det är en rigorös cykel. Det blev tråkigt och för svårt att klara nivåerna...
Annonser var inga problem för mig eftersom jag stängde av nätet och spelet var väldigt intressant; Men allt eftersom nivåerna fortskred började det släpa rejält vilket gjorde det omöjligt att spela. (Och ja, jag är säker på att det inte är ett enhetsproblem.)
Kul under korta stunder. Jag kunde inte se mig själv spela i mer än 30 minuter åt gången. Men visst ett roligt spel. Lagom mängd annonser. Men jag antar inte mer än någon annan gratis app.
det här spelet är roligt. en sak jag märkte att jag inte gillar är att nivåerna blir lättare ju fler gånger du spelar dem (särskilt bossnivåer) för att ge illusionen av att du bara blir bättre, men bollarna kommer ut lägre och långsammare för varje på varandra följande försök. Jag gillar inte att chefsnivåer är helt omöjliga att passera första gången. det är förmodligen en strategi för beroendeframkallande, men det störde mig av någon anledning. också alldeles för många annonser. nästan lika mycket reklamtid som speltid
Bra spel men för många annonser. Detta gjorde min spelupplevelse mindre rolig när jag skulle avinstallera
Jag gillar det här spelet mycket. Ett av de trevliga spelen för att passera tiden i denna pandemivärld. Väldigt beroendeframkallande spel. Det bästa med spelet är att när du spelade glömde du helt enkelt bort all din depression och omvärlden och bara fortsätter spela det. Annonserna är ett störande element. De kommer bara efter varje match i 10-15 sekunder, det är faktiskt tyst irriterande ibland. Vill bara att apputvecklaren undersöker saken.
Det här är ett fantastiskt spel.. och känns väldigt cool, lugn och energisk efter att ha spelat det här spelet.. men de största problemen med detta spel är för det första dess irriterande annonser som totalt minskade din iver att spela spelet och för det andra har det inget backup-system. . att om någon tog bort spelet och installerade om det så kommer han att förlora alla tidigare rensade nivåer och han måste spela från början..
För mycket reklam. Kan inte spela spelet offline.
Det här spelet suger att du måste se en minut lägga till efter varje nivå eller efter din dag och det blir irriterande
Spelet är bra. Men för många annonser 👎
Bror det här spelet var faktiskt bra, varför finns det annonser nu? Jag laddade ner det här spelet och ville spela det där det inte fanns någon wifi-anslutning, som det var för ungefär ett år sedan, nu på en dag har jag använt mer data bara när jag tittar på fricken-annonser på spelet än vad jag har använt google för att göra research för grejer .. det här suger eftersom det tvingade mig att avinstallera det här spelet även om det är bra för att jag inte vill använda all min data. Ledsen.
Spelet är roligt. Bra gjort. Jag är helt för att annonser används för att generera intäkter för gratisspel. Men annonserna är utom kontroll här. Per definition dör du MYCKET i det här spelet, och när en annons visar var 2-3 dödsfall blir det plågsamt att spela. Åh ja, och jag lovar att aldrig installera en app som använder ett falskt stängt 'x', ett falskt demoläge i annonsen eller på något annat sätt tvingar mig att öppna play store. Tål inte annonser längre; avinstallerar.
Trevligt spel, men för många annonser, och mekaniken är ganska svår, men jag kommer att få kläm på det förr eller senare. Hur som helst, bra jobbat med spelet! Det är därför jag ger den fyra stjärnor, fortsätt så, VOODOO!
Var ett roligt spel tills de tog bort möjligheten att spela i flygplansläge. Ärligt talat trött på detta inom de flesta av deras spel kommer jag inte längre att stödja spelen de skapar på grund av ständiga besvär.