Post by fracortulbuso on Mar 8, 2022 3:26:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puslespill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puslespill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Puslespill 2022 version ▞▞▞
Utfordrende spill, men alt for mange annonser.
Veldig morsomt spill som ikke krever wifi! Det er annonser, men du kan gå ut av dem veldig raskt (sammenlignet med andre spill). Jeg elsker dette spillet mye!
Dette er en ripoff av Tetris. Ikke kopier andre spill.
Jeg elsker det virkelig 👏🏻👏🏻❗ Det er bare én ting jeg vil ta opp, i det siste har annonsene nederst dekket blokkene, så det blir vanskeligere å dra dem opp ... vær så snill å fikse det 🤗❗ Ellers
Det er greit, bortsett fra pausene mellom å rydde en linje. Det satte brikkene på feil sted.
Det er greit, men skulle ønske det hadde alternativet å rotere blokkene.
Jeg liker å spille spillet, men alt for mange annonser, noen ganger gir jeg bare opp og lukker appen.
Popup-annonser får blokker til å slippe hvor som helst!!
Storysome - Completed Stories, Books, Web Novel Könyvek és tájékoztató kiadványok cdd
Jeg elsker det er et veldig kreativt spill, er også bra for underholdning og for å holde deg fokusert i livet og de vanskelige avgjørelsene!
Annonsene er for lange og svært repeterende
Bør kunne snu brikker.
Jeg spilte dette spillet av og på i flere måneder og likte det veldig godt. Men nå kan jeg score mer enn 200 poeng uten å få lange annonser for å fortsette å spille!😡 Jeg er ferdig!
det er egentlig ikke bra, men det er fortsatt greit.
Resultatet går sakte
Det er et anstendig spill. Den eneste grunnen til at jeg ikke ga 5 stjerner er fordi det er mange annonser og du må vente 5 sekunder nå hver gang, mens før det pleide å være annonser, kunne du lukke umiddelbart. Jeg er dog hekta.
enkel nok til å spille mens du ser på et CW TV-program.
Sakte tempo og kjedelig. Jeg hater også de 30 annonsene mellom spill, det er lang tid, og det føles enda lengre. Uansett, avinstallerer, så ingen vits i å svare.
Jeg spilte dette spillet lenge og elsket det! MEN de har nettopp økt antallet annonser slik at spillet ikke kan spilles. AVINSTALLERT.
Hyggelig, avslappende, utfordrende – mister nivået – ok, jeg liker spillet
Kirakós játék Stratégiai játékok kpxp
elsker dette spillet og de lyse fargene til og med lyden, men tingen er at jeg liker de høye poengsummene
veldig treg
For mange annonser. Det er tider når spillet gir deg uløselige scenarier, og min gjetning er at hver gang spillet ditt avsluttes, viser de deg annonser. Kan være et bra spill, men er det ikke.
Flott spill ødelagt av reklame etter hvert spilt spill. Gjepp
ok
Alt for mange annonseavbrudd.
Flott for fritid og elsker å spille forskjellige strategier.
Etter det første gale trekk i et puslespill kan du se en video for en ny sjanse. Siden oppdateringen ett feil trekk og bom GAME OVER. avinstallerer...
liker dette spillet ønsker å spille mer
utfordrende... for det meste. utmerket tidsbrenner.
Prøver fortsatt å forstå poengsummen, men liker utseendet og lyden av den.
ikke annerledes i gåter. .. ingen endringer og ingen flere former i puslespill, slik at jeg avinstallerte
det er så morsomt, men det kan være litt utfordrende, men ikke for meg fordi du er super flink til å gåter og poengsummen min er en million og nitti tusen i to, så ikke vanskelig i det hele tatt.
Παιχνίδι παζλ Παιχνίδια στρατηγικής yvh
alt for mange annonser etter hverandre etter hverandre HVORFOR bare holde det på et minimum
2 MANGE AD'S M121817 Agl •\ /• ~ same o, same o, Free... W9419
Det var et bra spill jeg likte grafikken og alt 👌👌