Post by fronadimdaba on Feb 18, 2022 6:59:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 2022 version ▞▞▞
weh anyingg kalau bikin spel yang bener kalau ini spel online gak mungkin ada iklan, terus kalau ofline pas mau main gak bisa masuk maaf kalau masih kasih 2 bintang
Det är ett fantastiskt pvp-spel, men tyvärr finns det en gräns för antalet vänner och du kan inte rapportera fuskarna som så småningom får dig att ragequit + vansinnigt många annonser
Bra spel men jag stötte på en hacker med aimbot vilket gjorde spelet ganska olustigt att spela
Toda sala que eu entro não tem ninguém, parece que eu estou jogando com 10 pessoas em um servidor, e toda hora sou desconectado.
Kan inte ens spela
Eventide 3: Legacy of Legends Nuotykių ybl
Bujlam na ki. Spel. Dakao
Det är ett bra spel som får mig att tänka på CSGO men ADS.Bruh efter varje match även om det är kort bara annonser men jag spelar det fortfarande
Det här spelet är bra jag ger bara 3 stjärnor eller 2 kanske 1 eftersom det här spelet gjorde mig till en bugg och anpassad karta jag vill ha zombieläge men det finns inget....
Rt
Det är ett mycket bra spel och jag BEGÄR att få lägga till några nya vapen. Jag BEGÄR alla att spela det här spelet
Har potential. Men det är ingen som spelar. Dött spel
Inget där bara tillför
jag älskar spelet, jag älskar spellägena, jag tycker bara att spelartaggen inte ska visas när det finns en invaild hitbox, flera gånger har jag haft mitt hårkors (med en prickskytt) på mål eller död även på kanten av huvudet, skjutit skottet och det registrerades inte på spelaren 😕 jag menar att spelare gömmer sina kroppar bakom skyddet, men jag kan inte slå någon när de är över kartan, rör sig riktigt snabbt, och gömmer sedan skyddet samtidigt som de visar minsta lilla ruta,, Jag tycker att hitboxar borde vara lite större
Bästa spelen men 1 saknas desarmeringsspel
en är snurrgåvan har buggar? men spelet är bra men jag har inga skins plus att spinnbrädet inte ens är rättvist, det skulle ge mig ett gratissnurr och fortsätta sedan ger det inte skinnet eller något som är så orättvist. snälla fixa snurrgåvan allt jag vill ha är gratis fjärilskniv eller karambit eller prickskytteskinn
Mmh😑 folk säger att det här spelet är kak... Så jag är med dem även om jag inte har spelat det än... Så dina annonser fungerar på det...
Det är bäst men det är ett problem i din dropper karta jag gick lvl3 dropper men jag hoppar i den och får den att släpa plz fixa
bra
Laddar inte den har bara fastnat i dataladdningen 1/2 fungerar aldrig
varför var tvungen att sätta 30 sekunders ohoppningsbara annonser! varje match även 1 minuts match ger mig annonser SÅ IRRIGT SOM FVK
Jag älskar spelet det är som minecraft
Först till många tillägg, men spelet är bra
Väldigt hemskt spel jag hatar vem som gjorde det
JAG HATAR DET HÄR SPELET!! Vad är poängen med att lägga till ett kikarsikte på ett vapen om du inte ens kan använda det
om du kan ta bort annonsen ger jag dig 5 stjärnor
Det är ett riktigt bra spel enligt mig, jag vet inte vad andra spelare sysslar med om att sikta de kan helt enkelt inte sikta ordentligt
JAG HATAR DEN NYA LOOK DEN SER FUL PLZ ta tillbaka og-modellen
Tvingar dig att titta på en reklam efter VARJE match
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 پرتحرک ulw
Super hårt detta spel Dameng Cheater Gagu Ka Demonio Ka Putang ina mo 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Behöver arbete med sekretesspolicyer laddade ner spelet inloggad på mitt spel 2 minuter senare fick ett e-postmeddelande om att någon hade kommit in på mitt konto
2021 men har fortfarande inget gyroskop..vad inuti ett framkallarhuvud??..
Även om det finns många kopieringsspel som detta tycker jag att det här är extraordinärt, anledningen är att det har bra grafik och att det inte är dåligt för att döda tid
Jag kan aldrig spela det, varje server jag går till oavsett spelläge är "full". Jag förstår inte heller varför du inte kan lägga till ett offline mot bots-läge, lite BS för ett spel som detta.
Det här är ett roligt spel han har riktigt bra matris och sånt och huvudbilderna för M9A1 det är bara instinkt att höra jag älskar det här spelet
fantastiskt men jag har brister i det "hur kan jag skicka vänförfrågan" i matchen
Coolt men lite tråkigt
BLOCKFIELD - Sparatutto 5v5 Azione fifw
Bästa spelet för låg enhet men skicka inga annonser
Bra spel men annonser förstör bara spelet, ta bort annonser på samma sätt som att lägga till nya vapen och moddar. Jag skulle kunna ge det här spelet fem stjärnor men annonser förstör det och inte många kartor och vapen eller fler saker att göra, ta bort annonser och lägg till nya uppdateringar och fler mods spel etc. fixa spelet 🙏 dev
Det är lite sugande jag gillar det bara lite förlåt för att jag säger det
det här är roligt det är fantastiskt och har de bästa sakerna att göra dina vänner och bror! thx vi måste kunna få mer pengar FU
Det här är bara en kopia av spelet jag glömde namnet på den enda förändringen är att det är blockigt kom igen inte coolt
Detta behöver nya uppdateringar eftersom det här spelet är lite tråkigt
BLOCKFIELD - Fps 5v5 Action cjuy
Det här spelet är så tråkigt :/
Spelet går smidigt men ingen spelare på någon server att spela med dem. Jag spelar bara 2 matcher...