Post by fronadimdaba on Feb 18, 2022 6:28:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Save The Girl ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Save The Girl IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsad resurshack ▞▞▞
▞▞▞ Save The Girl 2022 version ▞▞▞
Ok, jag får annonser men det här är bara för mycket. För själva spelet är det inte dåligt men jag spenderade mer tid på att titta på annonser än på att spela spelet. Det är som att en annons spelas upp som du inte ens kan hoppa över efter ALLT du gör. Ta bort de flesta annonserna så blir det mycket bättre. Jag avinstallerade strax efter att jag laddat ner det spelade 3 omgångar och såg 5 annonser.
Jag älskar appen men det är så mycket REKLAM. Därför har jag bara gett fyra stjärnor. MVH Emelie🤔🤔🤔.
Det här är det bästa spelet redan på några veckor jag spelade spelet det lärde mig många saker som var din på en farlig plats du behöver för att vara starkare än du är
Annonserna är hanterbara om du håller ditt wifi avstängt, och grafiken är söt. Det största problemet är att det bara blir tråkigt efter ett tag. 2 val för varje nivå, ibland logiska och ibland menade att vara roliga ... men det blir bara tråkigt riktigt snabbt.
Jag älskar att spela det här spelet men det finns för mycket av tillägg, ingen logik finns där i vissa nivåer, allt händer, jag äter det fem för att jag inte vill att det äter ska vara nere, det är därför jag gör det här. Okej. Jag är nitya negi på 11 år, det är min åsikt om den här appen. Det är roligt att spela den här appen. Om du gillar att spela den här appen gilla den om inte ogilla den. Åh, nu är den väldigt stor så jag slutar just nu. Okej hejdå, ta hand om er borta från Corona-viruset
Det är ett roligt spel, men jag hatar det också, jag menar att det är enkelt men lite irriterande med det faktum att jag köper fortsättningen med mynt på spelet, gör att valen att fortsätta det är ett tillägg eller dina mynt så det mesta jag använder mynten orsakar att jag har 520 mynt så jag kan köpa fortsättningen, men den har ett tillägg när det är klart, och vet du varför jag inte 1 eller 2 stjärna detta? Jo det är för att det är irriterande och lite roligt, också allt du behöver göra är att välja rätt lite lätt men alla dessa tillägg är irriterande
ALLT FÖR MÅNGA ANNONSER. Jag förstår att det är gratis så annonser är ett måste men efter varje nivå Verkligen?? Det tar inte ens så lång tid att klara nivån. Ett klick och du är klar. Jag gillar konceptet med spelet efter att ha sett så många falska annonser, äntligen en riktig sådan. Men annonserna är bara för mycket.
Kul. Lite mycket reklam bara... ( du kan alltid betala för att slippa den)
Jag såg recensionerna och det fanns bara ett klagomål som var detta FÖR MÅNGA ANNONSER!!!! Mitt klagomål är att det bara är för många annonser jag vet att förlaget behöver pengar men.... För många annonser är så dåliga att du måste lyssna på oss också....... eller hur? så snälla.... SNÄLLA minska på annonserna ..... Men jag 😍 älskar spelet det är därför jag reducerade 2 stjärnor....................... ........................................ Så mitt förslag är att minska annonserna och mina 🌟stjärnor är det ........ 3/5 och såklart minska på annonserna
Det här spelet är så dåligt. Det finns alldeles för många annonser, och nivåerna är dumma. Vissa av nivåerna är vettiga, som att bli kidnappad, men vissa är konstiga, som att fly en zombieskog. Jag hatar det faktum att det finns massor av annonser per nivå. Du kan inte heller ändra din hud tillbaka till gamla jag äger. Sluta även med annonserna om detta. Jag rekommenderar inte.
Jag vet ej för jag kommer ej in på det👍😩🤣
Så många tillägg!
Jag förstår att reklam behövs i gratis spel, men det här har mycket mer reklam än spel. 80% av tiden är reklam 20% spelande. Inte värt det
Jättemycket reklam går ej att spela.
Kan inte göra det med de ständiga annonserna. Spelet i sig är trevligt men jag hatar att spela dessa spel med fler annonser än spel. Vinn eller förlora får du en annons och om du förlorar måste du börja om från början och se om annonserna per nivå som passerats. Det är löjligt. Jag hatar hur spel som annonseras i spel alltid ser roliga ut, men du skulle inte ens veta det på grund av de ständiga annonserna. Avinstallerar alltid inom några sekunder. 👎👎👎👎👎👎
Jag måste säga, det här spelet är fantastiskt men samtidigt är det orealistiskt, plus att det finns ALLT för många tillägg, det är som att titta på fler tillägg än att faktiskt spela spelet, spelet är trevligt och tidsödande men allt du behöver göra är att ta bort tilläggen. Tack
Save The Girl Casual games hno
Salve a Menina! Casual sozs
Alldeles för mkt annonser, en bana tar 5 sek och sedan 30 - 45 sek annons varje gång. Tröttnade efter bara ngr få banor.
Det är så bra! Du måste spela det!! Förutom alla tillägg är det så roligt att spela. Du kan kolla in några andra användares tips. Mina tips för att bli av med tilläggen är att klicka hem och sedan klicka på appen. Men om du vill ha det enklare... som jag sa, kolla någon annans idé.
Älskar det här spelet.....men det behövs inga reklam....snälla kolla på det Tack
så jag är väldigt trevlig otillgänglig spelapp Jag är väldigt exalterad över det här som första gången jag spelar det här och det bästa office aa är att så många personer har gett det här svaret som är de mest visade annonserna är de mest, snälla spela inte den här appen så det är väldigt dålig vana om du inte tar nyheter tack och jag är så ledsen för detta så det håller på att laddas ner och nu har det onlynight-värden som får 56 efter att ha fått 56 efter att jag kommer att spela om jag inte gillar då kommer jag men kom inte och
MASSA ANNONSER! Jag har haft det här spelet i alla minuter och jag avinstallerade det. Även när du försöker välja alternativ utan annonser tar det dig till en annons. Du kan inte göra en sak i det här spelet utan att stöta på en annons. Jag förstår behovet av annonser, men detta är bara löjligt och gör spelet ospelbart. Bokstavligen, inte bildligt, kommer det en annons var 10:e till 20:e sekund. Har potential, men inte ett roligt spel att spela som det är.
Det skulle vara bättre om alla alternativ inte var en enda nivå. Och efter varje nivå kommer en dum reklam från samma spel om och om igen. Sprid åtminstone annonserna och gör det så att en viss flykt är för en viss nivå.
Jag har faktiskt aldrig skrivit en recension för tilläggen. Men jag ger den här 4-stjärnan för att jag tittade på ett tillägg och sedan när jag tryckte på en presentförpackning fick jag ett tillägg. Det här spelet är fullt av tillägg, jag menar var 10:e minut får du ett tillägg. Det är så irriterande. Vänligen se till att den har färre tillägg. För det andra varje gång du får en bonusgåva som har en diamant får du 0,5 diamanter vilket är mindre än 1 diamant.
bajs
Cheerleader Champion Dance Off Simulator lnax
det är ett roligt spel och det finns många nivåer men det finns för många annonser!
30 sekunders annonser så fort du trycker på något
Tja, jag har spelat det här spelet innan jag laddade ner det igen. Det är riktigt bra men bara. Barn 8 och uppåt irt; Verkligen olämpligt: och inte liggande har nakna bilder: och det finns mycket tillägg 🧋😊😍🤪🤔🥴😂😏😐😑😔🤔🤔🤔🤔😤😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😖😖😖😖 😖😖 Och alla emojis betyder vad som finns i spelet och naken kunde inte hitta några: men det är ett riktigt bra spel: få det bättre om du har rätt och uppåt ✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️ ✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️😍😍😍😍😍😍😍😍
Hej låt mig berätta vad som hände med mig i det här spelet så min lillasyster spelade det här spelet och det får min syster ur spelet hela tiden så det här är ett väldigt dåligt spel och annonsen är några av dem är bra och andra är dåliga
Save The Girl Casual clnm
Det är ett bra spel roligt att.... Men en sak att fixa och ummm....... Vad är syftet med de möblerna och btw är spelet lätt att lösa ibland men jag gillar det men när du når nivå 60 eller något som det bara inte verkar vara rätt varför du behöver göra det online eller behöver data eller wifi för detta! Det här spelet är perfekt! TILL ! En skylt dyker upp! Att jag behöver internetuppkoppling! ...... Det är det jag behöver andas 😤..... Fixa detta tack
Det är bra och spelet är inte falskt men gör det svårare
När jag spelade så värge gång jag gick ut ur spelet så måste jag börga om
Det är ett bra spel, men det finns så många annonser och nästan efter varje nivå kommer det en annons och du vill klä ut tjejen? Se den här annonsen... det är alltid så och det gör mig lite arg...du kan lägga till annonser men inte för många.
Lite för mycket reklam
Det här spelet är roligt att fördriva tiden. Jag slog hela spelet och de startar dig på nivå 22. Så spelet raderades. Men förutom det var det kul. GÖR MER NIVÅER!!!!!!!!!!
Bästa spelet inga annonser
Det som är bra med det här spelet ÄR ATT DET ÄR SAMMA SOM ANNONSEN. Omg du vet inte hur mycket det stör mig när någon gör annonsen annorlunda än spelet. :/ gör mig galen- annat än det riktigt underhållande. Det är riktigt roligt och brukar hålla mig vaken på natten men inte mycket 😅
Ospelbar. Det är lika synd. Detta är det första av dessa typer av spel som faktiskt matchar annonserna. Förutsättningen är bra men annonserna i spelet förekommer så ofta att det inte går att spela. Dessutom tycker någon hos utvecklarna att de har humor och har försökt göra livsbesluten humoristiska. Kära nån. Kanske behövs ännu en resa till Comedy Camp i sommar? Spelet är en enda röra, någon har försökt göra ett roligt spel, sedan bestämt sig för att tjäna mycket pengar, och inget av dem har fungerat.
Reklam hela tiden vilken skit.
Ett av de värsta spelen jag någonsin har spelat, det ser hemskt ut och jag skulle slå vad om att en 5-åring skulle kunna dra bättre än så här. Den är fylld med tillägg, du slår en nivå och du får ett tillägg, du misslyckas och för att fortsätta från den punkt du var vid, först måste du titta på ett tillägg, du misslyckas och tittar inte på ett tillägg för att fortsätta, ja du får fortfarande ett tillägg. Slutligen handlar det här spelet om att välja rätt men några av de rätta svaren var i bästa fall idiotiska och fick mig att tappa hjärnceller i värsta fall. Det är bara ett fruktansvärt spel.
Roligt!
När du först kommer in i spelet är det som annonserat, men mängden reklam (oftast samma annons) är outhärdlig. Nivåerna är för korta och ger lite mening. Kvaliteten på det övergripande spelet verkar förhastat och dåligt. Idén är inte original, inte särskilt upprörande, men det behövs något mer överlag. Det här spelet vill förmodligen bara tjäna pengar på annonserna..
Ointelligent och tråkig. Det borde finnas mer än 2 alternativ att välja mellan, de som faktiskt är vettiga, och kanske med etiketter på dem så att du vet vad fan du ens tittar på (som att en stjärnformad gnista är tänkt för solen och en smutsig hink är tänkt att vara cement). Det skulle vara trevligt om du faktiskt var tvungen att tänka en väg ut ur en smart situation. Det här är en bra idé för ett spel, men den här versionen kan vara mer intressant för barn, inte för vuxna.
Det finns inga kill skin
För mycket reklam. Det går inte ens att spela... Jag kan inte rekommendera detta
Det är ett roligt spel, men det finns för många annonser. Jag avinstallerade det eftersom det bara finns för många annonser. Efter varje omgång med att rädda tjejen får man en annons och det blir ganska irriterande efter en liten stund. Jag skulle ge detta fem om det inte fanns så många annonser. Jag tänker inte spela det här spelet längre och installera det någonsin igen på grund av annonserna.
Jag älskar det. Det är precis som de där falska annonserna men på riktigt. Det är precis som de där annonserna där de är falska reklam men med det här spelet och de andra spelen är det tvärtom, det är inte falsk reklam. Jag är faktiskt förvånad över att någon skapade spel baserat på dessa annonser bra jobbat 👏
Wazzzzzzzuuuuupppppp. Niceee spel någonsin du är en bastttttt. Utvecklaren. Men ...... Alternativen är inte bra jag ger det. 89 stjärnor trevligt spel men. ... Byt flicka och gör en pojke till det bästa spelet men gör det mer goooooooooooooood. Gör det inte. Gör annonser, det kommer att göra spelet dåligt så ......snälla och gör fler spel utan annonser. Tack
Jag gick upp till nivå 50 och det är lite roligt. Angående annonserna, detsamma kan hoppa över genom att stänga av internet men sedan verkar nivåerna någon gång vara så dumma och när vi förlorar står vi fortfarande inför samma utmaning igen och så vi vet vad vi ska göra nästa gång vi spelar samma nivå.